ایرانی ها مردمانی دروغ گو هستن که اگه حواست به خودت نباشه سرت کلاه میزارن
ریاکاری و چاپلوسی میکنن تا موقعیت شغلیشون بره بالا حتی زیراب زنی میکنن که خودشون شیرین کنن


در ایران باید مواظب خودت باشی وگرنه مثل گرگ حمله میکنن اموال و ناموست تاراج میکنن بعد میرن مسجد برای امام حسین اشک میریزن تا خدا ببخشتشون

مردم ایران دم از تمدن میزنن اما اشغال تو ورزشگاه و جنگل ها و دریاها میریزن


مردم ایران حسود و بخیل هستن و چشم دیدن پیشرفتت ندارن تا بتونن مانع پیشرفتت میشن و اگه نتونستن اینقدر بهت زخم چشم میزنن تا نابود بشی یا حتی مورد داشتم دیدم میرفتن پیش دعا نویس تا زندگیت نابود و جادو کنن!


ایرانی ها مردمانی منفعت طلب هستن حتی برای منفعت خودشون حاضرن دین فروشی کنن یا جای خدا و شیطان هم عوض کنن 


هر کس به منفعت خودش فکر میکنه و اصلا چیزی به عنوان عدالت خواهی وجود نداره بعضی ها هم مثل امثال رائفی پور فقط ادعا شون میشه که ما حق طلبین !!!!


همه به ظاهر خدا پرست اما در واقع پول پرست چیزی به عنوان خدا رو انگار قبول دارن اگر هم با هاشون بحث کنی که خدا هست یا نیست رگشون باد میکنه که حتما خدا هست حتما ! 

تمامی (99%) دختر ها به خواستگارا یا شوهراشون مثل عابر بانک نگاه میکنن و وقتی پول نداشته باشه باید بمیری .

به طور عجیبی همه خودشون رو حق خورده میدونن شایدم برای راحت تر کردن وجدانشون این کار رو انجام میدن .

مردمان ایران همه تجمل گرا هستن ..میشناسم کسایی که پول شارژ اینترنت ماهیانه شون ندارن اما میرن گوشی اپل قسطی میخرن که برای بقیه کلاس بزارن!

مردم ایران ازدواجشون برای منفت بردن هست نه از روی عشق وقتی میری خواستگاری دختری میگه چقدر پول داری و شغلت چیه و به چشم منبع درآمد نگاهت میکنن و اگه نداشته باشی با دید تحقیر و بدبخت نگاهت میکنن و به همه رفیقاشون میگن و مسخرت میکنن!

مردمایی که به جای شعور به ظاهر خودشون اهمیت میدن! اکثر زنان درگیر لوازم ارایشی هستن و کسی که ظاهر زیبا نداشته باشه مسخره میکنن!

ایرانی ها ظاهر جلوت باهات میخندن اما وقتی رفتی غیبت میکنن و پشت سرت با هم صحبت میکنن بهت میخندن!

مردم ایران به جون همدیگه بی اهمیت هستن و اساسا ارزشی برای جون دیگران قائل نیستن!

مردمی که زود قضاوتت میکنن و زود حکمت میدن!

اگه یک فقیر از گرسنگی بمیره یا یک جوان بیکار خودسوزی یا خودکشی کنه کاملا بی تفاوتن اما وقتی حجاب روسری از سرت بیفته انگار آسمون به زمین اومده و مانند زامبی ها بهت حمله میکنن!

مردم ایران مردمی که اگه رابطه جنسی داشته باشی و بگی میشی فاحشه و هرزه اما اگه مخفیانه هر غلطی کنی عیبی نداره انگار خدا ،خداوند پنهان و اشکار نیست!

در ایران وقتی زندگی میکنی باید هر روز مراقب خودت باشی تا کسی برات مشکل ایجاد نکنه و همیشه باید استرس اینو داشته باشی حتی موقع رانندگی!

زمان رانندگی ایرانی ها ماشینشون بیمه حضرت ابولفضل یا حضرت زینب و امام زمان میکنن و یک آیت الکرسی و یک قران کوچک جلوی ماشینشون میزارن و یک صدقه هم میدن اما رانندگیشون مثل فرمول یک هست و میدونن ممکنه تو رانندگی هرگز به مقصد نرسن !

مردمانی که نسنجیده یک نفر انتخاب میکنن و از سلیبریتی هایی که نه المپیاد علمی دارن و نه نخبه علمی و سیاسی هستن کورکورانه پیروی میکنن!

مردمانی که برای دلقک ها بیشتر از نابغه ها و دلسوزهای وطن ارزش قائل میشن

مردمانی که.......

هر چی میکشیم ...هر بدبختی که میکشیم از خود مردم ایران هست


خیلی درد و دل ها زیاده میدونم ممکنه شما هم داشته باشین
اما چی میشه گفت...

و در آخر باید نفرت خودم رو از مردم ایران به صورت واضح اعلام کنم یعنی واقعا از مردم ایران حالم بهم میخوره !

مردم ایران واقعا نفرت انگیزان